Navigatie Link overslaanVWE » Over VWE » Werken bij » Valerie en Hans


Business-to-business vs. business-to-consumer
 

Valerie (Communicatiemedewerker) en Hans (Accountmanager) vertellen:
 

VWE richt zich met zijn producten en diensten op autobedrijven, terwijl Finnik zich met de kentekenapps en het online platform juist richt op consumenten. Dat zorgt voor verschillen in aanpak, maar toch ook overeenkomsten!

“Mijn werk bestaat uit het bezoeken van klanten. Niet alleen nieuwe klanten, maar ook bestaande klanten. Eigenlijk kom ik bij alle soorten bedrijven uit onze business-to-business-doelgroep. Van garage tot grote autohandelaar. Ik ben de ogen en oren in de markt en daarmee een informatiebron voor mijn collega’s ‘op kantoor’, zodat zij onze diensten en producten steeds verder kunnen verbeteren”, aldus Hans.

Valerie: “Waar Hans echt fysiek bij klanten langs komt, begeef ik me helemaal online. Zo kom ik er ook achter wat onze klant vindt en denkt, zodat we hier onze producten op kunnen aanpassen. Bijvoorbeeld dankzij de vele reacties die we krijgen op onze apps. Daarnaast houd ik me bezig met verschillende marketing-vormen, zoals Search Advertising-campagnes en display advertising. Met als doel om steeds meer gebruikers op de apps en het online platform te krijgen.”