VWE maakt gebruik van cookies voor analysedoeleinden. Om u een maximale gebruikerservaring te kunnen aanbieden willen we ook graag aanvullende cookies gebruiken.

Gaat u akkoord met het plaatsen van deze aanvullende cookies?
Navigatie Link overslaanVWE » Actualiteiten » Nieuws » Meer leads door een pakkende advertentietitel? – Onderscheidend adverteren

Meer leads door een pakkende advertentietitel?  

14 februari 2018

De consument zoekt tegenwoordig anders. Zijn zoekgedrag bij de aankoop van een voertuig was eerder altijd gericht op merk, model en type. Omdat de consument nu makkelijker op het internet kan zoeken naar voertuigen wordt het aanbod veel groter. Daarom is het belangrijk dat u naast het merk, model en type ook vermeld wat de kenmerkende opties en accessoires van het voertuig zijn. Hierdoor valt uw advertentie beter op bij de consument!



Welke titel is beter vindbaar?
Wat opvalt bij de verschillende advertentietitels is dat de eerste titel geschreven is op basis van de oude zoektermen. In de tweede en de derde advertentietitel heeft de verkoper onderscheidende opties en accessoires zoals een navigatiesysteem, trekhaak, panorama dak of lederen bekleding toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat de advertentie beter vindbaar is en sneller opvalt bij de consument. De aandacht van de consument valt op uw advertentie, omdat deze auto eerder voldoet aan zijn zoekcriteria.

Hoe lang mag mijn advertentietitel zijn?
In Mijn VWE heeft u de mogelijkheid om een onderscheidende advertentietitel op te maken tot 100 tekens lang. Om deze vervolgens te publiceren op meer dan 100 verschillende advertentieportals. Gebruikt de advertentieportal een ander maximaal aantal tekens voor de advertentietitel, dan wordt de titel automatisch ingekort. Voor elke portal geldt een ander maximaal aantal tekens. Zie hieronder een overzicht:

Bekijk hier hoe u een onderscheidende advertentietitel instelt

Meer tips voor onderscheidende advertenties? Bekijk ze hier!