VWE maakt gebruik van cookies voor analysedoeleinden. Om u een maximale gebruikerservaring te kunnen aanbieden willen we ook graag aanvullende cookies gebruiken.

Gaat u akkoord met het plaatsen van deze aanvullende cookies?
Navigatie Link overslaanVWE » Blog » Patricia de Kort

Patricia de Kort

Communicatiemedewerker bij VWE


Patricia (1987) werkt sinds 2012 bij VWE als communicatiemedewerker. Als coördinerende duizendpoot heeft zij vele succesvolle campagnes en events opgezet. Door de jaren heen steeds meer gespecialiseerd op het gebied van Remarketing. Hier weet zij met haar scherpe vragen en creatieve kunsten de beste communicatiemiddelen voor te produceren.

Een doorbijter in alles, die totaal gaat voor haar gezin, graag het kampeeravontuur opzoekt en het liefst in een VW Beetle zou willen rondscheuren.    


Blogs van Patricia

Net als veel andere dealerbedrijven koopt ook Volvo-dealer Ton van Kuyk regelmatig occasions in de ons omringende landen. Om de import in goede banen te leiden, krijgt het Noord-Hollandse bedrijf ondersteuning van VWE. Maar hoe gaat dat precies in zijn werk? En waarom haalt het bedrijf zoveel jonggebruikte auto’s uit het buitenland?
News
Een Volkswagen Polo, Peugeot 206 en Opel Corsa uit 1999 of 2000. Dat zijn drie modellen die goed verkopen op Automarkt Nederland in Beverwijk. Bekijk hier welke auto’s er nog meer in de top-10 staan.
News
Op de Automarkt in Beverwijk komen Nederlandse autobedrijven samen met kopers uit heel Europa. Hoe ziet de dag van een standplaatshouder op de Automarkt er uit? U ziet en leest het in deze fotoreportage over Rachid Khaoudi van Autogarage Famillia.
News
Er zijn steeds meer business to business kanalen, uitsluitend voor verkoop en inkoop van voertuigen voor professionele autobedrijven. Echter vraagt het adverteren van voertuigen voor een B2B doelgroep om een andere aanpak dan voor een B2C doelgroep. Ik geef u 5 tips waar u op kunt letten bij het maken van een B2B voertuigadvertentie.
News