VWE gebruikt cookies om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Door verder te gaan op onze website gaat u hiermee akkoord.
Navigatie Link overslaanVWE » Contact & Servicepunten » Veelgestelde vragen voor het autobedrijf

Veelgestelde vragen voor autobedrijven

Ik wil me aanmelden als klant. Hoe doe ik dat?
Ik krijg bij het inloggen de foutmelding 'geen of ongeldig certificaat aangeboden'. Wat moet ik doen?
Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat moet ik doen?
Ik krijg bij het inloggen de melding 'The page requires a client certificate'. Wat moet ik doen?
Na het inloggen moet ik nog een wachtwoord invullen, namelijk de persoonlijke sleutel bij Cry. Ik weet dit wachtwoord niet meer. Wat moet ik doen?

Ik wil mijn acount bij VWE opzeggen. Waar kan ik dit doen?

Wanneer moet de tellerstand van een voertuig worden doorgegeven?
Op welke portals kan ik adverteren via VWE?
Voldoet dit voertuig aan de EURO3-norm?
Hoe bereken je de BTW bij doorverkoop van een gebruikt motorvoertuig door een ondernemer?
Hoeveel rest-BPM zit er op dit voertuig?
Kan een exporttransactie ongedaan gemaakt worden?
Hoe kan ik een voertuig verkopen aan een buitenlandse koper zonder BPM?
Wanneer moet de tellerstand van een voertuig worden doorgegeven?
Waarom zou ik voor het APK afmelden bij VWE kiezen?
Wat is een voorbeeld van de juiste informatie op het juiste moment?
Hoe kan ik de APK keurmeesters minder administratieve handelingen kan laten verrichten?
Hoe kan ik mijn eigen wensen invullen tijdens het gebruik van de APK afmeldapplicatie van VWE?
Hoe kan VWE mij helpen bij het op een rij zetten van de aantallen APK's die gedraaid zijn?
Waarom zou ik voor de dienst ORS van VWE kiezen?