VWE maakt gebruik van cookies voor analysedoeleinden. Om u een maximale gebruikerservaring te kunnen aanbieden willen we ook graag aanvullende cookies gebruiken.

Gaat u akkoord met het plaatsen van deze aanvullende cookies?
Navigatie Link overslaanVWE » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Mijn VWE

Hoe start ik in Mijn VWE?
Hoe werkt het nieuwe inlogscherm?
Waar kan ik mijn accountgegevens inzien?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Hoe maak ik een snelkoppeling om direct op Mijn VWE te komen?

Waar kom ik na het inloggen terecht?
Wat zijn dashboards?
Wat betekent 'gekoppeld' en 'niet gekoppeld' in het Voertuigdashboard?
Wat is een voertuigdossier?
Waarom moet ik altijd eerst een voertuig opzoeken, terwijl ik een dienst zoek?
Ik ben op zoek naar uitgebreide voertuiggegevens. Waar kan ik die vinden?
Hoe zet ik een voertuig in mijn bedrijfsvoorraad?
Hoe zet ik een voertuig op mijn consignatie of verwachte voorraad?
Wat is een consignatievoorraad?

Hoe kan ik een transactie (bijvoorbeeld EAD Douanedocument of VKR) doen met een voertuig dat (nog) geen Nederlands kenteken heeft?

Waarom zijn bepaalde diensten ingeladen vanuit het oude dienstenplatform?
Waar vind ik de dienst Adverteren?
Waar vind ik de dienst Exporteren?
Wat is een klantdossier?
Hoe kan ik een nieuwe klant invoeren?
Hoe kan ik een klantdossier wijzigen?
Hoe kan ik mijn transacties inzien?

Waar kan ik mijn EAD transacties terug vinden?

Waar kan ik het SilverDAT calculate dossieroverzicht vinden?

Waar kan ik de schermen van de dienst 'ORB tussen bedrijven' vinden?
Waar kan ik zien welke modules ik heb?

Hoe kan ik diensten gebruiken die niet op een voertuig gebaseerd zijn?

Waar kan ik documenten terugvinden, zoals het Vrijwaringsbewijs?
Ik wil bepaalde documenten kunnen uitprinten. Hoe kan ik dit doen?
Ik wil documenten naar mijzelf kunnen mailen. Hoe kan ik dit doen?
Het adres op Mijn Bedrijf dashboard klopt niet. Hoe kan ik dit aanpassen?